HJEMME FRA THAILAND / VIDEOBLOG

1. DEL AF KATHRINE I THAILAND

IMG_2752Det hele var ret spontant, nok det mest spontane jeg har prøvet i mit liv. 11 dage inden jeg sidder her i Kastrup lufthavn, fik jeg en invitation til denne ret så spændende tur til Thailand. Turen var sammen med Bikinien.dk, som er en virksomhed der sælger bikinier sjovt nok.  Vi var 8 mennesker afsted: 3 bikini modeller (en af dem var mig), chefen, Mia som stod for det + hendes søde kæreste, en fotograf og en lysmand. Haha, Jeg tror ikke lysmanden havde fået tildelt jobbet hjemmefra, men han var nu ret dygtig til sit job alligevel.

Jeg var rigtig spændt dagene op til. Hele ‘model’ verdenen er ret ny for mig. Jeg har aldrig stået over for en fotograf før – alle mine blogbilleder har altid været taget af mig selv, redigeret af mig selv og udvalgt af mig selv. Så jeg var ret spændt, men samtidig nervøs for om jeg nu kunne klare det. Derudover har jeg altid rejst meget, men det har altid været med folk jeg kender, så det var ret sejt af mig bare at sige ja tak, og så pakke min kuffert og møde op ude i lufthavnen uden egentligt at vide alle detaljerne og så tage afsted til Thailand? wow. Min familie, tætte venner og veninder var ret skeptiske omkring det “øh Kathrine, har du nu helt styr på hvad det er for nogle mennesker osv osv”. Næ, det havde jeg egentligt ikke, men nogle gange må man bare kaste sig ud i tingene, og det er nok det bedste jeg har gjort i mit liv. Jeg har fået venner for livet, overskridt en masse grænser, fået en masse oplevelser som jeg aldrig ville være foruden, lært en masse om mig selv og meget, meget mere.
1IMG_2782IMG_2789IMG_279024IMG_2818IMG_2825IMG_2838IMG_2837IMG_2850IMG_28543Flyveturen gik rigtig godt, vi fløj fra København til Paris og fra Paris til Bangkok, hold kæft hvor er det bare dødssygt at flyve, nøøøøøøj… Det kan slet ikke beskrives med ord. Heldigvis var det ikke noget nyt for mig, jeg er vant til at flyve langt, men alligevel vender man sig aldrig rigtig til det. Vi havde fået gode pladser op i flyet, så vi alle sad samlet. Det var rigtig rart, for så kunne vi snakke sammen og bruge nogle timer på at lære hinanden godt at kende. Og hallo? det er jo sejt i en flyver – du kan ikke stikke af hvis det bliver underligt eller akavet haha.

Da vi ankom til Bangkok lufthavn blev vi taget godt imod af Chefen og hans ven M, vi blev hentet i to store biler. Det tog os ca 2 timer, at køre til Pattaya, hvor der var blevet lejet en kæmpe hytte til os med værelser til os alle, pool og kæmpe toiletter seriøst – jeg var helt i chok over det. Vi fik hurtigt fat i Wifi koden og skyndte os at snappe stedet, at vi var i live og hvor luksus det var. Efter det tog vi en tuktuk taxa ind til Pattaya by, hvor vi bare gik og hyggede og spiste en god frokost.

Pattaya er CRAZY, jeg kunne slet ikke forstå at jeg var i Thailand. Jeg tror først det er gået op for mig efter at jeg er kommet hjem. Pattaya er jo kendt for rigtig meget, både gode ting og dårlige ting. Vi lagde nok mest mærke til de dårlige ting, det kan du ikke undgå når du kommer rigtig ind til byen! Men thailændere er simpelthen så søde, jeg er VILD MED DEM. De forstår bare ikke en skid engelsk, hvilket er sørgeligt når nu de lever af deres turister (mange af dem gør ihvertfald). “we no have” “yes yes sir” Elefant: “miav miav” osv.

Efter en tur i Pattaya by, tog vi på stranden og slikkede aftensol. Der var ikke planlagt noget arbejde til os den første dag, da vi alle var lidt ramte af jetlag. Vi spiste en god middag på stranden, nød en smuk solnedgang og drak lidt drinks. Allerede på det her tidspunkt var kemien imellem os rigtig god, vi havde det simpelthen så sjovt. Vi grinte og vi fjollede. Det hele var bare for godt til at være sandt. Der er ikke et øje tørt og det her var bare dag et haha!